0
0
0
Ostoskori
0,00
0
Tuotteet ollaan suodatettu sopiviksi
Lisää ajoneuvosi
Lista

Iskunvaimentimen Linkki HSL Holeshot

Kuvaus

HSL - HoleShot Link System! Tämä on tarvitsemasi apu starttiin! Nyt löytyy apuväline starttiin josta et tiennyt jonka useammat ammattilaiset on jo asentanut pyöriinsä!

Kaikki tietävät kuinka tärkeä startti on kun kyseessä on motocross-kilpailut. Tämä osa linkusta toimii samalla tavalla kun etummainen "HoleShot" laite joka istuu etuhaarukassa/haarukansuojissa.
HoleShot osa etuhaarukalle oli niin menestyksekäs, että 9/10 kilpailijoista on asentanut tämän pyöräänsä. Ongelma pelkästään HoleShotin pitämisessä etuhaarukassa oli sen, että paine takarenkaasta hävisi koska haarukka oli painettu kasaan. Tämä vaati kehitystä ja näin syntyi HSL...
Tämän "HoleShot Linkin" kanssa linkussa voit puristaa myös takajousta joka säilyttää takarenkaan paineen, paremman tasapainon koska pyörä on matalampana ja moottori saa paremman kontaktin takarattaalle sillä ketju kiristyy kun tämä on puristettuna joka puolestaan johtaa parempaan responssiin.

Tätä osaa linkusta käyttää nykyisin kaikki suuremmat GP talli ja AMA kuljettajat kuten mm:
- Kawasaki racing team
- Team CLS Kawasaki
- Bud Racing
- Team Honda Gariboldi racing
- HRC Honda racing
- Rinaldi Yamaha factory racing
- Kemea Yamaha racing
- DP19 Yahama racing
- Ice One Husqvarna factory racing

Helppo asentaa! Kaikki mitä tarvitset sisältyy. Laakerit, tiivisteet sisältyy (hieman voit joutua säätämään linkkua joissain malleissa).

Valmistettu EU:n sisällä erinomaisen laadukkaasta 7075-Alumiinista jossa eloxoitu pinta joka näyttää hyvältä ja vastustaa kitkaa.
Jokaisella linkulla on 2x4kpl eri asennusta kuinka matalaksi pyörää voi laskea, 0-30mm. Pakettiin sisältyy 2kpl pulttia eri syvyyksillä, joilla voit valita kuinka paljon haluat puristaa pyörääsi yhteen.

HSL järjestelmä vaatii myös HoleShot devicen käyttöä.

Valitse 2kpl eri linkunpituuksista, standard vakiona tai hieman pidemmän linkun.
Pidempi linkku laskee hieman pyörääsi, sanotaan että 1mm eroa linkussa muuttaa 3mm korkeudessa, esim. linkku joka on +2mm pidempi laskee korkeutta 6mm.
Alempi linkku on muotoiltu jäykistääkseen pyörän takaosan kompressiota joka antaa pyörälle vakaamman ja matalamman tuntuman kun tulet kurveihin. Et tule saamaan sitä tunnetta, että satula potkaisi sinua takamukseen.

Factory look-Factory function-Factory launch

Asennusohjeet:
Step 1: Take off the nut stopper
Step 2: Turn the clevis around
Remark:
HSL install system must be on the right side.
Shock rebound adjustment must be on the left side