Tuote on lisätty ostoskoriin

Sulje

/

Tämä on esimerkkikuva joka saattaa poiketa alkuperäisestä.

Pakoputkisto DR.D NS-4

Dr.D

Suosituin pakoputkisto DR.D:n valikoimassa! Doug Dubach sanoo: "Testasimme perus KTM SXF 350 useiden tuntien ajan. Teimme myös tuunatun DR.D:n Motocross Action -pyörän, jossa oli DR.D-järjestelmä ja mukautettu jousitus. Tunsimme, että pyörä tarvitsi lisää vääntöä matalilla kierroksilla, voimakkaampaa välikierrosvetoa samalla kun säilytämme alkuperäisen huipputehon, mikä oli erittäin hyvä." DR.D ruostumaton teräs/alumiini-pakoputkisto on testattu useammissa lehtitesteissä kuin mikään muu. DR.D:n valitsevat ne, jotka voivat ajaa täysin haluamallaan pakokaasujärjestelmällä. Pakoputkisto on alkuperäistä kevyempi, RT/alu-ominaisuuksia ovat kestävä 304-ruostumaton teräs, TIG-hitsattu rakenne ja alumiinikuori, joka asennetaan suoraan äänenvaimentimen päälle. Kaikki pakoputkistot on ratatestattu, suorituskyky paranee ja painoa on vähemmän kuin alkuperäisjärjestelmässä. Hitsattu rakenne magnesiumpäädyllä, ruuvattu (ei niitattu) tuloputken kohdalta villojen vaihdon helpottamiseksi, sekä porrastettu perforoitu ydin, joka vähentää lämmönmuodostumista ja näin pakoputkisto kestää kauemmin. - Parempi suorituskyky alkuperäiseen verrattuna. - Etuputki ja väliputki ruostumatonta terästä, alumiininen äänenvaimennin. - Kevyt magnesiumpääty. - Kevyt hitsattu rakenne. - Ruuvattu (ei niitattu) tuloputken kohdalta. - Dough Dubachin testaama. - Pitkän kehittelyn tulos, läpäissyt tiukat testit. - DR.D:n ammattilais- ja amatöörikuljettajien sekä tehdastiimien käyttämä. Jokainen DR.D-pakoputkisto läpäisee FIM:in ja Svemon 115 dB / 2 m max testit.Doug Dubach käyttää ratatesteihin aikaa ja pitkää kokemustaan enemmän kuin mikään muu yritys. Dubach on ajanut Factory Supercrossia ja on tunnettu "alan suurimpana testaajana". DR.D-pakoputkistojen suorituskyky on voittamaton. Doug Dubach viettää tuntikausia ajaen originaalipyörillä ymmärtääkseen jokaisen pyörän erityistarpeet, ja kehittää sen pohjalta alkuperäisiä tehokkaampia pakoputkijärjestelmiä, joissa on luonnetta!

Suosituin pakoputkisto DR.D:n valikoimassa! Doug Dubach sanoo: "Testasimme perus KTM SXF 350 useiden tuntien ajan. Teimme myös tuunatun DR.D:n Motocross Action -pyörän, jossa oli DR.D-järjestelmä ja mukautettu jousitus. Tunsimme, että pyörä tarvitsi lisää vääntöä matalilla kierroksilla, voimakkaampaa välikierrosvetoa samalla kun säilytämme alkuperäisen huipputehon, mikä oli erittäin hyvä." DR.D ruostumaton teräs/alumiini-pakoputkisto on testattu useammissa lehtitesteissä kuin mikään muu. DR.D:n valitsevat ne, jotka voivat ajaa täysin haluamallaan pakokaasujärjestelmällä. Pakoputkisto on alkuperäistä kevyempi, RT/alu-ominaisuuksia ovat kestävä 304-ruostumaton teräs, TIG-hitsattu rakenne ja alumiinikuori, joka asennetaan suoraan äänenvaimentimen päälle. Kaikki pakoputkistot on ratatestattu, suorituskyky paranee ja painoa on vähemmän kuin alkuperäisjärjestelmässä. Hitsattu rakenne magnesiumpäädyllä, ruuvattu (ei niitattu) tuloputken kohdalta villojen vaihdon helpottamiseksi, sekä porrastettu perforoitu ydin, joka vähentää lämmönmuodostumista ja näin pakoputkisto kestää kauemmin. - Parempi suorituskyky alkuperäiseen verrattuna. - Etuputki ja väliputki ruostumatonta terästä, alumiininen äänenvaimennin. - Kevyt magnesiumpääty. - Kevyt hitsattu rakenne. - Ruuvattu (ei niitattu) tuloputken kohdalta. - Dough Dubachin testaama. - Pitkän kehittelyn tulos, läpäissyt tiukat testit. - DR.D:n ammattilais- ja amatöörikuljettajien sekä tehdastiimien käyttämä. Jokainen DR.D-pakoputkisto läpäisee FIM:in ja Svemon 115 dB / 2 m max testit.Doug Dubach käyttää ratatesteihin aikaa ja pitkää kokemustaan enemmän kuin mikään muu yritys. Dubach on ajanut Factory Supercrossia ja on tunnettu "alan suurimpana testaajana". DR.D-pakoputkistojen suorituskyky on voittamaton. Doug Dubach viettää tuntikausia ajaen originaalipyörillä ymmärtääkseen jokaisen pyörän erityistarpeet, ja kehittää sen pohjalta alkuperäisiä tehokkaampia pakoputkijärjestelmiä, joissa on luonnetta! DR.D -pakoputkistot eivät ole massatuotettuja, vaan tarkoin testattuja radalla ja kaikki osat ovat tarkoin valittuja. Oikotiet eivät sovi radalle eivätkä pakoputkien valmistukseen. Dubach on käyttänyt aikaa Hondan, Suzukin, KTM:n, Kawasakin ja Yamahan selässä enemmän kuin moni muu. Jos pakoputkisto läpäisee hänen testinsä, tulee se läpäisemään myös sinun testisi.

  • ██████████ ██████

    ███ ███ ███

  • ██████████ ██████

    ███ ███ ███

  • ██████████ ██████

    ███ ███ ███

  • ██████████ ██████

    ███ ███ ███

Pakoputkisto DR.D NS-4

Dr.D

Tämä on esimerkkikuva joka saattaa poiketa alkuperäisestä.

!
  • (-%)
  • Varastosaldo Muutama jäljellä
  • Toimitusaika 2-6 päivää 5-10 päivää

Sopiiko tuote sinun crossillesi?

Paina valittua ajoneuvoa nähdäksesi jos tuote sopii.

Lisää crossimallisi niin näet sopiiko tuote

Pakoputkisto DR.D NS-4

Dr.D

Suosituin pakoputkisto DR.D:n valikoimassa! Doug Dubach sanoo: "Testasimme perus KTM SXF 350 useiden tuntien ajan. Teimme myös tuunatun DR.D:n Motocross Action -pyörän, jossa oli DR.D-järjestelmä ja mukautettu jousitus. Tunsimme, että pyörä tarvitsi lisää vääntöä matalilla kierroksilla, voimakkaampaa välikierrosvetoa samalla kun säilytämme alkuperäisen huipputehon, mikä oli erittäin hyvä." DR.D ruostumaton teräs/alumiini-pakoputkisto on testattu useammissa lehtitesteissä kuin mikään muu. DR.D:n valitsevat ne, jotka voivat ajaa täysin haluamallaan pakokaasujärjestelmällä. Pakoputkisto on alkuperäistä kevyempi, RT/alu-ominaisuuksia ovat kestävä 304-ruostumaton teräs, TIG-hitsattu rakenne ja alumiinikuori, joka asennetaan suoraan äänenvaimentimen päälle. Kaikki pakoputkistot on ratatestattu, suorituskyky paranee ja painoa on vähemmän kuin alkuperäisjärjestelmässä. Hitsattu rakenne magnesiumpäädyllä, ruuvattu (ei niitattu) tuloputken kohdalta villojen vaihdon helpottamiseksi, sekä porrastettu perforoitu ydin, joka vähentää lämmönmuodostumista ja näin pakoputkisto kestää kauemmin. - Parempi suorituskyky alkuperäiseen verrattuna. - Etuputki ja väliputki ruostumatonta terästä, alumiininen äänenvaimennin. - Kevyt magnesiumpääty. - Kevyt hitsattu rakenne. - Ruuvattu (ei niitattu) tuloputken kohdalta. - Dough Dubachin testaama. - Pitkän kehittelyn tulos, läpäissyt tiukat testit. - DR.D:n ammattilais- ja amatöörikuljettajien sekä tehdastiimien käyttämä. Jokainen DR.D-pakoputkisto läpäisee FIM:in ja Svemon 115 dB / 2 m max testit.Doug Dubach käyttää ratatesteihin aikaa ja pitkää kokemustaan enemmän kuin mikään muu yritys. Dubach on ajanut Factory Supercrossia ja on tunnettu "alan suurimpana testaajana". DR.D-pakoputkistojen suorituskyky on voittamaton. Doug Dubach viettää tuntikausia ajaen originaalipyörillä ymmärtääkseen jokaisen pyörän erityistarpeet, ja kehittää sen pohjalta alkuperäisiä tehokkaampia pakoputkijärjestelmiä, joissa on luonnetta!

Suosituin pakoputkisto DR.D:n valikoimassa! Doug Dubach sanoo: "Testasimme perus KTM SXF 350 useiden tuntien ajan. Teimme myös tuunatun DR.D:n Motocross Action -pyörän, jossa oli DR.D-järjestelmä ja mukautettu jousitus. Tunsimme, että pyörä tarvitsi lisää vääntöä matalilla kierroksilla, voimakkaampaa välikierrosvetoa samalla kun säilytämme alkuperäisen huipputehon, mikä oli erittäin hyvä." DR.D ruostumaton teräs/alumiini-pakoputkisto on testattu useammissa lehtitesteissä kuin mikään muu. DR.D:n valitsevat ne, jotka voivat ajaa täysin haluamallaan pakokaasujärjestelmällä. Pakoputkisto on alkuperäistä kevyempi, RT/alu-ominaisuuksia ovat kestävä 304-ruostumaton teräs, TIG-hitsattu rakenne ja alumiinikuori, joka asennetaan suoraan äänenvaimentimen päälle. Kaikki pakoputkistot on ratatestattu, suorituskyky paranee ja painoa on vähemmän kuin alkuperäisjärjestelmässä. Hitsattu rakenne magnesiumpäädyllä, ruuvattu (ei niitattu) tuloputken kohdalta villojen vaihdon helpottamiseksi, sekä porrastettu perforoitu ydin, joka vähentää lämmönmuodostumista ja näin pakoputkisto kestää kauemmin. - Parempi suorituskyky alkuperäiseen verrattuna. - Etuputki ja väliputki ruostumatonta terästä, alumiininen äänenvaimennin. - Kevyt magnesiumpääty. - Kevyt hitsattu rakenne. - Ruuvattu (ei niitattu) tuloputken kohdalta. - Dough Dubachin testaama. - Pitkän kehittelyn tulos, läpäissyt tiukat testit. - DR.D:n ammattilais- ja amatöörikuljettajien sekä tehdastiimien käyttämä. Jokainen DR.D-pakoputkisto läpäisee FIM:in ja Svemon 115 dB / 2 m max testit.Doug Dubach käyttää ratatesteihin aikaa ja pitkää kokemustaan enemmän kuin mikään muu yritys. Dubach on ajanut Factory Supercrossia ja on tunnettu "alan suurimpana testaajana". DR.D-pakoputkistojen suorituskyky on voittamaton. Doug Dubach viettää tuntikausia ajaen originaalipyörillä ymmärtääkseen jokaisen pyörän erityistarpeet, ja kehittää sen pohjalta alkuperäisiä tehokkaampia pakoputkijärjestelmiä, joissa on luonnetta! DR.D -pakoputkistot eivät ole massatuotettuja, vaan tarkoin testattuja radalla ja kaikki osat ovat tarkoin valittuja. Oikotiet eivät sovi radalle eivätkä pakoputkien valmistukseen. Dubach on käyttänyt aikaa Hondan, Suzukin, KTM:n, Kawasakin ja Yamahan selässä enemmän kuin moni muu. Jos pakoputkisto läpäisee hänen testinsä, tulee se läpäisemään myös sinun testisi.

  • Nopeat toimitukset
  • 60 päivän palautusoikeus
  • Ilmaiset koonvaihdot
  • Alin hintatakuu

Dr.D

Dr.D valmistaa ehdottomasti parhaimman laatuisia, hyvin suorituskykyisiä pakoputkistoja, viritysjärjestelmiä ja äänenvaimentimia motocrosseille ja enduroille. Doug Dubach on testannut kaikki Dr.D:n tuotteet radalla ja tämän avulla tuotetta on päästy kehittämään parhaimman mukaisesti, jotta tämä antaisi moottoripyörällesi erinomaisen tehon ja suorituskyvyn.

Näytä kaikki Dr.D tuotteet >