Moni vaihtaa vaijeria vasta kun vanha vaijeri alkaa kuluu ja menee poikki. Paljon paljon ennen tätä on vaijerin sisäkuori kulunut puhki. Tämä tarkoittaa sitä, että vaijeri lepää suoraan terästä vasten joka tarkoittaa huomattavasti suurempaa vastusta, joka vuorostaan aiheuttaa käsien väsymystä ja huonommat kierrosajat. Suosittelemme vaijerin vaihtoa säännöllisesti, vähintään kerran kauden aikana.
Twenty Mx on maailman yhden kokeneimman vaijerivalmistajan kanssa tuottanut todella hyvän ja hintansa arvoisen kytkinvaijerin. Takaamme, että tämä kytkinvaijeri ylläpitää vähintäänkin, jollei paremman laadun kun sinun vakio vaijeri.
Twenty Mx tarjoaa suuren valikoiman kytkinvaijereita, ruostumattomalla sisävaijerilla ja vinyylisellä mustalla ulkokuorella helpolle ja täydelliselle sopivuudelle kun on aika vaihtaa vaijeria.
Kaikilla Twenty Mx kytkinvaijereilla on sisäkuori joka on sidottu vaijerin säätöruuvia pitkin. Tämä antaa kätevän, helpon ja friktiovapaan liikkuvuuden, maksimaaliselle responssille ja minimaaliselle vastukselle.
Kytkinvaijeri jossa on minimaalinen friktio, vähentää riskiä käsien väsymykseltä ja jaksat ajaa pidempään.
Muista, että kaikki vaijerit tulee rasvata ennen ensimmäistä käyttöä.
Ole tarkkana, että asennat vaijerin oikein, pituus on oikea eikä ja että vaijeri saa liikkua vapaasti. (katso moottoripyörän ohjeista kuinka toimia)
Twenty Mx on maailman yhden kokeneimman vaijerivalmistajan kanssa tuottanut todella hyvän ja hintansa arvoisen kytkinvaijerin. Takaamme, että tämä kytkinvaijeri ylläpitää vähintäänkin, jollei paremman laadun kun sinun vakio vaijeri.
Twenty Mx tarjoaa suuren valikoiman kytkinvaijereita, ruostumattomalla sisävaijerilla ja vinyylisellä mustalla ulkokuorella helpolle ja täydelliselle sopivuudelle kun on aika vaihtaa vaijeria.
Kaikilla Twenty Mx kytkinvaijereilla on sisäkuori joka on sidottu vaijerin säätöruuvia pitkin. Tämä antaa kätevän, helpon ja friktiovapaan liikkuvuuden, maksimaaliselle responssille ja minimaaliselle vastukselle.
Kytkinvaijeri jossa on minimaalinen friktio, vähentää riskiä käsien väsymykseltä ja jaksat ajaa pidempään.
Muista, että kaikki vaijerit tulee rasvata ennen ensimmäistä käyttöä.
Ole tarkkana, että asennat vaijerin oikein, pituus on oikea eikä ja että vaijeri saa liikkua vapaasti. (katso moottoripyörän ohjeista kuinka toimia)